Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2012.03.16-kanci2

2015.08.13. 19:47

Megint Kanci lesz a téma,
mert még mindig él az a béna.
Becsületes neve neki nincsen,
mert neki becsülete sincsen.

Én már hónapok óta nagyon utálom,
eddig reménykedtem hogy csak egy álom,
hogy csak beképzeltem ezt a majmot,
nagyon szívesen kiírtanám ezt a majmot.

Tudom túlságosan ellenséges vagyok vele,
de nem bírom ki hogy létezik ez a here.
Idegesítő hogy folyamatosan látnom kell,
remélem engem ő is kegyetlenül rühell.

Nem tudok sajnos ellene semmit sem tenni,
talán egy géppuska segítene, azt kéne venni,
beleereszteni néhány sorozatot, nem lenne semmi,
ha pedig megdöglött végre, akkor meg ennyi.

Ha túlélni a bulit, az gáz lenne nagyon,
más terv kéne, de csak nem vagyok ekkora barom,
ha más nincs, maximum akkor majd jól agyoncsapom,
vagy legalábbis megpróbálom, hátha elmegy a kis takony.

Befejezem, mert fárasztó erről a faszról írni,
de hozzáteszem hogy szerintem kikéne egyszer nyírni,
vascsővel elverni vagy belevágni láncfűrésszel a fejébe,
esetleg bombát rakni a zsebébe, de nincs ilyen csak a mesébe'!

A bejegyzés trackback címe:

https://tuzcsap.blog.hu/api/trackback/id/tr707704382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása