Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy megismételhetelen csoda vagy,
de Rád még a csoda szó sem elég nagy,
szeretlek, míg a szívverésem ki nem hagy,
ha örökké élek, akkor addig míg a Nap befagy.

Dúlt köztünk a szerelem, boldog volt a lelkem.
Otthonunkban boldog voltam, mikor fáradt testemmel melléd rogytam.
Repültem hozzád a munkából, nem akartam hogy kigabalyodjunk egymásból.
Kezdődtek a gondok de nem láttam, azóta már mindent megbántam.
Amióta nem vagy a szívem hölgye, kevés a világ összes könnye.

Családom fő tagjának téged szeretnélek, amennyire tudlak örökké megvédlek.
Utamat veled szeretném végigjárni, legyenek boldog perceink, több milliárdnyi.
Kellemes illatod kísérjen mindig, együtt legyünk a boldogságtól színültig.
Igaz és odaadó védelmeződ leszek, nem állíthatnak meg a dombok sem a hegyek.
POsztos lennék érzéseid épületében, óvnám boldogságod a szerelmünk szédületében.
FIgyelni szeretnék Rád örökké, szeretném minden szomorúságod átformálni örömmé.

A bejegyzés trackback címe:

https://tuzcsap.blog.hu/api/trackback/id/tr9017864795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása