Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2022.06.21-2*3=6 (három)

2022.06.23. 00:54

Végeláthatatlan ez a kín, körbeölel, megsebez,
Darabokat szakít ki a lelkemből, falhoz szegez.
Testem a neved visszhangozza, üvöltök belül,
Életem minden egyes részére sötétség vetül.
"Alig" telt el idő, de mégis mintha évek lettek volna,
Mióta nem ölel karod, nem csókol a szád pici Dorka.

Lesz-e vége? Egyszer biztosan, ha máskor nem,
Az utolsó órám után, már nem kereslek, hogy légy velem.
Attól félek hosszú és gyötrelmes lesz addig az utam,
Remélem egyszer leszel még, az én kis boldogság kutam.
Tested melegétől akarok megőrülni, minden forró nyári napon,
Szeretném, hogy az esküvői képeink lógnának a falon.

Te vagy a lelki társam, ismersz mint a rossz pénzt,
Ismered a bennem lévő minden jó és rossz részt.
Csak a türelmedet kérem, hidd el érdemes vagyok,
Ha kapok esélyt, akkor én örökre a rabod maradok.
Én is ismerlek téged, tudom milyen a lelked,
Vágyom rád, nekem mindennél többet jelentesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://tuzcsap.blog.hu/api/trackback/id/tr9717864787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása