Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2022.06.20-2*3=6

2022.06.23. 00:54

Kétszer nem aludtál velem,
Kétszer halt már meg a lelkem.
Kétszer szenvedett a testem,
Kétszer rémálomba estem.
Kétszer sejlett fel a vég,
Kétszer éreztem hogy elég.

Testem-lelkem összeolvad az őrületben,
Az agyamat nem olvashatom a nagy csődületben.
Tisztán szeretnék gondolkodni, de sehogy nem megy,
Az összes érzésem és gondolatom csak megvet.
Nem engednek nyugodni, nem engednek pihenni,
Nem engednek csak előre a nagy semmibe menni.

Látlak magam előtt, szinte minden percben,
Ilyenkor az álom elkerül, ez az én pechem.
Persze utána lecsap, melyre rántja elmém,
Riadtan ébredek, kereslek kis bébikém.
Persze nem talállak téged, ekkor jön a legrosszabb vágy,
Próbálom megoldani, mert csak a halál lehet elég lágy.

A bejegyzés trackback címe:

https://tuzcsap.blog.hu/api/trackback/id/tr317864783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása